Am decis sa accept din nou responsabilitatile si energia unui copil de 7 ani.

Parinte frustrat, imi prezint aici demisia din calitatea de adult,functie detinuta abuziv. Nici nu mai stiu cum am ajuns aici. Am decis sa accept din nou responsabilitatile si energia unui copil de 7 ani. Vreau sa cred ca pot fi erou si ucenic al lui Superman. Vreau sa cred ca pot face vrajitorii ca Harry Potter. Vreau sa cred ca M&Ms sunt mai bune decat banii pentru ca le poti mananca. Vreau sa joc fotbal in parcarea din spatele blocului cu prietenii mei si sa strige la noi nenea de la etajul trei ca ii lovim masina. Vreau sa ma bucur de cadourile pe care mi le aduce Mos Nicolae, Mos Craciun si iepurasul. Vreau sa particip la concursuri de 1 Iunie. Vreau sa fac castele de nisip si sa sap dupa comori. Vreau sa merg in excursii si in tabara cu Doamna Invatatoare. Vreau sa ma intorc in timp cand viata era simpla. Vreau sa nu ma certe nimeni daca gresesc, doar sunt copil. Vreau sa raspund tuturor cand ma intreaba ; " Cum te cheama, puisor?", " Cati ani ai?" sau " Ce vrei sa te faci, cand vei fi mare?". Ei bine, eu vreau sa ma intorc la creioanele mele colorate, la tabla inmultirii, la poeziile invatate si la repetitia pentru serbare, nu m-ar deranja sa fac toate aceste lucruri, pentru ca, nu ma interesa altceva atunci cand eram copil. Stiam sa fiu fericit sa ma bucur ca am prieteni, ca are cine sa ma duca in parc, ca mananc inghetata, stiam sa ma bucur pentru orice. Nu aveam pretentii prea mari, imi respectam fratii, surorile, parintii, bunicii, unchii, matusile, profesorii, vecinii,etc. Nu eram in competitie cu alti copii. Toti aveam aceleasi lucruri. Nu aveam televizor color, dar ma feream sa nu ma vada tanti de la telejurnal cand ma imbrac,sau cand sunam la robot ( la ora exacta) spuneam tot timpul "Saru'mana, va rog imi spuneti cat este ceasul? Multumesc, saru'mana". Doamne, ce vremuri, ce copilarie. Asadar, vreau sa ma intorc la copilarie, sa cred ca toata lumea este buna, corecta, onesta, intelegatoare, iubitoare si fericita. Ca orice, orice este posibil. Vreau sa fiu atent la micile bucurii ale vietii. Vreau sa fiu copilul plin de viata si energie. Nu mai vreau facturi, nu mai vreau griji, nu mai vreau sa astept hai avans hai lichidare. Nu mai vreau sa dau sa alerg pentru o semnatura cate o zi doua. Nu mai vreau sa ma sperii ca preturile au luat-o razna. Nu mai vreau probleme de sanatate, nu mai vreau barfa de la birou si de la bloc. Nu mai vreau desene animate care promoveaza violenta, vreau pe Tom si Jerry, Donald Duck, Chip& Dale, Mihaela, Ciocanitoarea Woody. Ii vreau pe Stan si Bran in locul filmelor de groaza si a celor violente. Vreau telejurnalul de alta data, nu stiri care te oripileaza de dimineata pana seara. Vreau sa cred in zambet, in adevar, in iubire fara interes, in visele mele. Asa ca daca tu vrei sa preiei noua functie iti donez facturile si ratele neachitate, declaratia de venit, casa si masina nu am, asa ca nu iti mai las o grija in plus. Eu am treaba, plec la joaca, daca vrei sa ma gasesti, trebuie sa ma cauti pentru ca jucam "fata'ascunselea", ultimul care apare se pune. Vii si ti?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog