Magazinul Raiului!

Acum cateva zile, cand ma plimbam pe Strada Vietii , am observat un magazin pe care era scris:
“Magazinul Raiului”.
Cand am ajuns langa el, usa s-a deschis…… Pana sa-mi dau seama am si intrat.
Peste tot erau Ingeri!
Unul din ei mi-a dat un cos si mi-a spus:
“Fiule cumpara-ti tot ce vrei, magazinul are tot ce poate fi de folos unui bun crestin…..
Si tot ce nu vei putea lua azi , vei lua fara grija maine”.
Primul lucru pe care l-am luat a fost Rabdarea si dupa asta Iubirea, deoarece se gaseau pe acelasi raft.
Putin mai incolo era Intelegerea asa ca am luat si din ea, Oricand pot avea nevoie de ea…….
Am mai cumparat doua cutii de Intelepciune si doua pachete de Credinta.
Nu am putut lasa pe raft nici Spiritul Sfant, deoarece era peste tot…..
M-am oprit un pic ca sa iau Tarie si Curaj, stiind ca ma vor ajuta din plin in Calea Vietii.
Cand cosul meu era aproape plin, mi-am dat seama ca mai lipseste Iertarea si Binecuvantarea……..
Si ca nu pot sa uit nici-o clipa de Izbavire.
Era gratis!!! Asa ca am luat o portie mare din ea: suficient ca sa fiu izbavit si sa te izbavesc si pe tine!
In drumul spre casa, ca sa-mi platesc cumparaturile, crezand ca am luat de toate pentru a implini Porunca Domnului…..
Cand am vazut Rugaciunea, asa, am luat si am pus-o si pe ea in cosul meu plin.
Stiam ca o voi folosi, de cum voi iesi de aici……
Pacea si Fericirea erau pe niste rafturi mici si am folosit ocazia ca sa iau si din ele.
Bucuria atarna din tavan, am luat si din ea un pachet.
Cand am ajuns la casier am intrebat:
- Cat ma costa toate astea?
El mi-a raspuns zambind:
“ Du linistit cosul oriunde duce drumul tau…..”
Am zambit si eu si l-am intrebat din nou:
“ Dar, chiar cat datorez?”
El a zambit din nou si imi spuse:
“ Fiule, nu-ti fa griji!”
Isus a platit pentru tot, cu foarte multa vreme inainte.”

Postări populare de pe acest blog