Sa fim ca ploaia linistita si blanda.

Odata, demult, ma plimbam impreuna cu tatal meu cand, la o cotitura, el se opri deodata.
Dupa o clipa de tacere, ma intreba:
- In afara de ciripitul pasarelelor, mai auzi si altceva?
Imi ascutii auzul si dupa cateva secunde, ii raspunsei:
- Aud, zgomotul unei carute………
- Asa este, spuse tatal meu.
Este o caruta goala.
Il intrebai:
-Cum de stii ca este o caruta goala, daca nu o putem vedea?
Iar el imi raspunse:
- E foarte usor sa stii cand o caruta este goala, e din cauza zgomotului.
Cu cat este mai goala, cu atat face mai mult zgomot.
Astazi, adult fiind, cand vad o persoana care vorbeste prea mult, intrerupand conversatia celorlalti, dovedindu-se inoportuna, laudandu-se cu ceea ce poseda, simtindu-se atotputernica si dispretuindu-i pe cei din jurul ei, inca mi se pare ca mai aud vocea tatalui meu, spunand:
“ Cu cat este mai goala caruta, cu atat mai mult zgomot face”.
Smerenia consta in a trece sub tacere virtutile noastre si de a le permite altora sa le descopere.
Nu uitati ca exista oameni atat de saraci, incat nu au nimic altceva decat bani.
Nimeni nu este mai gol la suflet, decat cel care este plin de sine insusi.
Sa fim ca ploaia linistita si blanda, care patrunde in tacere pana la adancimea radacinilor, hranindu-le.
O zi excelenta. Trimiteti celor dragi.

Postări populare de pe acest blog