Glasul unui inger...

Printre sodatii din Marina Statelor Unite care au luptat in Japonia in cel de-al doilea Razboi Mondial se numara si caporalul William Devers, in varsta de 21 de ani, care se considera ateu. Nici o disputa pe teme de religie si nici un verset din Biblie recitat de colegii sai din Marina sau de preot nu-i puteau schimba convingerile... In timpul primei lupte cu japonezii, o parte din colegii sai au fost ucisi si preotul a fost ranit. Rapus de durere, preotul l-a chemat pe Devers. - In buzunarul meu din stanga...Ia-o, te rog...Azi noapte am avut un vis... In vis mi-a aparut un inger care mi-a spus ca trebuie sa-ti dau Biblia mea...Ia-o fiule, te rog... Devers puse Biblia in buzunarul camasii, ca sa-l multumeasca pe preotul ranit. Dupa 20 de minute, unitatea caporalului Devers, se intalni cu o patrula japoneza. Inainte sa-si dea seama ce se petrece cu el, Devers cazu la pamant. Mintea lui se cufunda in negura si era sigur ca va muri. Cand isi reveni, simti o durere ascutita in piept, dar constata ca nu ii curgea sange. Glontul strapunsese Biblia, pe care o tinea in buzunarul camasii, sfarsindu-si traiectoria in dreptul Psalmilor: " Mii si mii vor cadea in spatele tau, si alte mii vor cadea in dreapta ta; dar pe tine nimic nu te va rapune..."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog