Declaratie de Dragoste!

Iubire, uneori nu imi gasesc cuvintele asa ca am asternut cateva din gandurile mele. Tu stii ce vreau si ce nu vreau? Vreau sa citesti cu mare atentie este poate mai mult decat poate ca stii si nu vreau sa ajungem sa nu stim unul de altul. Nu vreau cine in locatii exotice., stiu ca acestea nu ar putea fi pe termen lung..Dar mi-ar place o pizza impartita pe din doua cu tine si mancata alaturi, unul de celalalt, sau o inghetata mancata impreuna, un fruct de asemenea ca si un pahar cu suc sau bere, sunt lucruri care ma fac fericita atunci cand le impartim. Nu-mi doresc cadouri costisitoare sau bijuterii uimitoare.Pentru ca sunt constienta ca muncesti pentru banii pe care ii castigi. Dar imi doresc fleacuri sau obiecte care au valoare sentimentala si care ma fac sa zambesc cand ma gandesc la tine. Vreau sa ma accepti asa cum sunt, sa ma inveti ce nu stiu si sa ma lasi sa te invat ce nu stii, vreau sa nu tipi la mine cand esti nervos, sa nu ma ironizezi cand nu-ti place ceva, sa nu ma minti niciodata, sa nu ma faci sa ma simt singura, neputincioasa si inutila, vreau sa petrecem mai mult timp impreuna, atunci cand te uiti la un film sa ma uit cu tine, cand pregatim masa sa o pregatim impreuna, sunt lucruri care ne pot tine unul langa altul, vreau sa rad odata cu tine, sa rezolvam totul impreuna, si bucurii si necazuri inerente, vreau sa ma suni sa-mi spui te iubesc, sau sa imi spui azi te astept la ora…..hai sa ne intalnim. Vreau sa inteleagi ca, nu voi fi mereu bine dispusa, ca, nu voi fi mereu frumoasa, ca, nu voi fi mereu calma,ca nu voi fi mereu perfecta. Dar ca ma stradui sa devin mai buna, pentru tine. Stii ca dragostea este compusa dintr-un singur suflet care salasluieste in doua corpuri? Daca nu putem face lucruri mari in timp scurt, putem macar sa facem lucrurile mici cu multa dragoste. Vreau sa stii ca te voi iubi neconditionat, atata timp cat si tu o vei face. Vreau sa-mi accepti si optimismul, teama, bucuria si pesimismul in egala masura. Vreau sa ma tii de mana cand mergem la cumparaturi sau la plimbare pe sub tei infloriti sau prin parcuri ruginite de toamna. Vreau sa-mi spui acel cuvant ce ne ridica greutatea si necazul. Acest cuvant este “TE IUBESC!”, m-as bucura sa-l spui din suflet nu sa ma lasi sa ti-l cer eu, ti-am spus de atatea ori ca am nevoie sa imi spui cuvintele magice ca altfel uit, iar uneori nici macar nu mai simt ca ma iubesti. Vreau sa fii tandru, onest, bland si mai atent cu mine, altfel tu stii ca sufar? Vreau sa ramai langa mine pana la sfarsit tinandu-ma de mana, vreau sa imbatranim frumos alaturi unul de celelalt. Vreau sa ma iubeasti si micile sau marile mele surprize sa te bucure nu sa te intristeze! Nu cer prea mult decat atentie, comunicare, iubire si timp alaturi de tine, astea nu se pot cumpara. Asa ca asta, sunt eu, indragostita si romantica incorigibila.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog