vineri, ianuarie 18, 2008

Produse alimentare pentru o dieta corecta - Grupa sanguina A2

Persoanele care au grupa sanguina A2 sunt preponderent vegetariene, au un tract digestiv sensibil, un sistem imunitar tolerant, raspund cel mai bine la stres prin actiuni de calmare si necesita dieta agrara pentru a ramane svelte si productive. Daca ai grupa sanguina A2, te vei simti bine daca urmezi o dieta vegetariana. Este important sa consumi alimente in cea mai naturala stare posibila: proaspete, pure si organice. Alimente care favorizeaza cresterea in greutate: carnea, care este slab digerata, depozitata sub forma de grasime si care creste nivelul toxinelor digestive, produsele lactate care inhiba metabolismul substantelor nutritive si sporesc secretiile mucoase, fasolea, care are o rata metabolica lenta si graul, in cantitati excesive, care inhiba eficienta insulinei si afecteaza utilizarea caloriilor. Poti slabi consumand uleiuri vegetale, alimente pe baza de soia, legume, care ajuta metabolismul eficient si cresc motibilitatea intestinala si ananasul, care creste utilizarea caloriilor. Pentru a obtine cele mai mari beneficii, trebuie sa elimini toate produsele de carne din alimentatie. Incearca sa inlocuiesti carnea cu pestele de cateva ori pe saptamana, iar daca nu poti renunta la carne, cea de pui este preferabila celei rosii. Neutre sunt puiul si curcanul. Evita costita, vita, mielul, carnea de porc si pe cea de fazansi vanatul. Poti consuma alimente marine in cantitati modeste de trei sau patru ori pe saptamana. Deosebit de benefice sunt: crapul, codul, pastravul, bibanul, melcii, stiuca, somonul, sardinele. Trebuie sa eviti caviarul, molustele si scoicile, heringul si homarul. Persoanele cu grupa sanguina A2 pot tolera cantitati mici de produse lactate fermentate, dar ar trebui sa evite orice produs preparat cu lapte integral si, de asemenea, sa isi limiteze consumul de oua la cele de casa, consumate ocazional. Optiunile ar trebui sa fie iaurtul, kefirul, smantana acra fara grasimi si produsele lactate din soia (branza si laptele din soia). Trebuie sa se evite untul, laptele batut, inghetata, parmezanul, laptele integral si zerul. Nu ai nevoie prea mare de grasimi, insa o lingura de ulei de masline pe salata sau pe legume oparite in fiecare zi va ajuta la digestie si eliminare. Benefice sunt uleiul de masline si cel de in, insa trebuie sa eviti uleiul de porumb, de arahide sau de susan. Multe nuci si seminte, cum ar fi cele de dovleac si de floarea soarelui, migdalele si nucile pot asigura o suplimentare pozitiva pentru dieta grupei sanguine A2. Deosebit de benefice sunt arahidele si semintele de dovleac. Ca alimente neutre sunt castanele, alunele si semintele de mac si cele de susan. Evita fisticul. Evoluezi foarte bine, din punct de vedere alimentar, cu proteinele vegetale din legume. Pe langa boabele de soia si toate produsele inrudite cu acestea, multe tipuri de fasole si legume furnizeaza o sursa nutritiva de proteine. Sunt deosebit de benefice fasolea neagra, cea verde, lintea. Evita insa fasolea mare, cea rosie si fasolea lima. In ceea ce priveste cerealele, benefica este hrisca, iar neutre orzul, fulgii de porumb, faina de ovaz si secara alba. Evita crema de grau, faina de cartofi, cerealele combinate, graul decorticat si taratele de grau. Liniile directoare pentru grupa sanguina A2 in privinta painilor si brioselor sunt similare cu cele referitoare la cereale si grane. Acestea sunt in general alimente favorabile, dar daca produci mucus in exces sau esti supraponderala, aceste stari fac ca graul integral sa nu fie recomandabil. Faina de soia si de orez sunt buni inlocuitori. Legumele sunt vitale pentru dieta, furnizand minerale, enzime si antioxidanti. Consuma legume in stare cat mai naturala posibil (crude sau oparite) pentru a mentine pe deplin beneficiile care le aduc. Atentie insa la piper, care agraveaza sensibilitatea gastrica, la fel ca si mucegaiurile din maslinele fermentate. Evita rosiile, deoarce lectinele lor au un puternic efect daunator asupra tractului digestiv. Broccoli este recomandat pentru efectele sale benefice antioxidante. Foloseste usturoi din belsug, este un antibiotic natural, un intaritor al Liniile directoare pentru grupa sanguina A2 in privinta painilor si brioselor sunt similare cu cele referitoare la cereale si grane. Acestea sunt in general alimente favorabile, dar daca produci mucus in exces sau esti supraponderala, aceste stari fac ca graul integral sa nu fie recomandabil. Faina de soia si de orez sunt buni inlocuitori. Legumele sunt vitale pentru dieta, furnizand minerale, enzime si antioxidanti. Consuma legume in stare cat mai naturala posibil (crude sau oparite) pentru a mentine pe deplin beneficiile care le aduc. Atentie insa la piper, care agraveaza sensibilitatea gastrica, la fel ca si mucegaiurile din maslinele fermentate. Evita rosiile, deoarce lectinele lor au un puternic efect daunator asupra tractului digestiv. Broccoli este recomandat pentru efectele sale benefice antioxidante. Foloseste usturoi din belsug, este un antibiotic natural, un intaritor al sistemului imunitar si este bun pentru sangele tau. Evita varza, vinetele, ardeii, cartofii, maslinele si rosiile. Sunt benefice hreanul, anghinarea, frunzele de sfecla, ceapa, patrunjelul, dovleacul, spanacul si tofu. Ar fi indicat sa consumi fructe de trei ori pe zi, majoritatea sunt permise, insa trebuie evitate bananele, pepenele, portocalele, nucile de cocos, mango-ul si mandarinele. Deosebit de benefice sunt sucurile de caise, de morcov, telina, grapefruit, de cirese negre si apa cu lamaie. Evita sucul de portocale, papaya si rosie. Dintre condimente, evita pieprul, boia de ardei, gelatina, maioneza, muraturile si otetul. Ceaiurile sunt, de asemenea, benefice, mai putin cele de ardei rosu, matasea porumbului si stevie galbena. Poti consuma cafea decofeinizata si cafea obisnuita, ceai verde si vin rosu, dar evita berea, apa carbogazoasa, cola si ceaiul negru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Trebuie sa ai incredere in abilitatile tale si apoi sa fi destul de puternic ca sa le urmezi. - Rosalynn Carter
2. Fă primul pas cu încredere. Nu trebuie să vezi întreaga scară. Pur şi simplu păşeşte. - Martin Luther
3. Încrederea este balamaua uşii spre succes. - Mary O’Hare Dumas
O zi minunata!