Bancul zilei

Cica trei prieteni, se intalnesc in fata unei scoli de soferi si isi dau seama ca fiecare isi astepta consoarta sa-si termine ora de conducere auto.
Primul:
- Sotia mea a inceput scoala de o saptamana si de atunci in fiecare noapte se trezeste, pune mana pe "manivela" si incepe :"inainte, inapoi, inainte, inapoi" de nu pot sa dorm toata noaptea.
Al doilea:
- Asta nu-i nimic, a mea a inceput scoala de o luna si de atunci in fiecare noapte se trezeste, pune mana pe "manivela" si incepe: "intaia, a doua, a treia, a patra". La marsarier, cel putin, imi vine sa-mi iau campii.
Al treilea :
- Sunteti mici copii! A mea a inceput scoala de doua luni si de atunci in fiecare noapte se trezeste, se intoarce cu fundul la mine si zice "plinul, va rog !"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog