miercuri, aprilie 09, 2008

Viata este frumoasa si trebuie facut in asa fel ca acest lucru sa-l poata confirma oricine pe pamant.
F.M. Dostoievski

Sexy Myspace Comments

Myspace Comments
Omul este un mister.
Trebuie sa aduci acest mister la lumina zilei, iar daca am sa-mi dedic toata viata acestui tel, n-am sa consider ca am pierdut timpul degeaba:
eu ma concentrez asupra acestui mister, pentru ca vreau sa fiu om.
Omul nu se va schimba datorita factorilor externi, ci datorita mutatiilor morale.
(F.M. Dostoievski)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Trebuie sa ai incredere in abilitatile tale si apoi sa fi destul de puternic ca sa le urmezi. - Rosalynn Carter
2. Fă primul pas cu încredere. Nu trebuie să vezi întreaga scară. Pur şi simplu păşeşte. - Martin Luther
3. Încrederea este balamaua uşii spre succes. - Mary O’Hare Dumas
O zi minunata!