Am invatat..........

Am invatat...
ca nimeni nu este perfect... pana cand nu te indragostesti.
Am invatat ...ca viata e dura, dar eu si mai si!!!
Am invatat ... ca sansele nu trebuie niciodata pierdute.
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta persoana .
Am invatat ca atunci cand porti pica si amaraciune, fericirea se duce in alta parte.
Am invatat... Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...Pentru ca maine poate va trebui sa le retragi.
Am invatat ca un suras e un mod economic pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt...
Dar pot mereu sa fac cate ceva.
Am invatat...ca atunci cand fiul tau nou nascut iti tine degetul in micul lui pumn... s-a lipit de tine pentru toata viata.
Am invatat...ca toti vor sa traiasca in varful muntelui...Dar toata fericirea si cresterea au loc in timpul urcusului.
Am invatat ...ca trebuie sa te bucuri de calatorie si sa nu te gandesti doar la scopul ei.
Am invatat ... ca e bine sa dai sfaturi doar in doua situatii: Cand sunt cerute si cand de ele depinde viata cuiva.
Am invatat daca irosesc mai putin timpul... mai multe lucruri reusesc sa fac.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog