Bancuri de la prietenii mei

Un divort se desfasoara la tribunal intre doi soti.
Cei doi se cearta pentru custodia fiicei lor.
Femeia isi exprima argumentul ei:
- Eu am adus-o pe lume cu durere, custodia imi revine mie.
Judecatorul catre sot:
- Ce aveti de spus ca argument al dvs.?
Omul reflecta putin si apoi zice calm:
- D-le judecator, daca dvs. bagati o moneda intr-un automat de racoritoare si iese un suc, al cui e sucul, al masinii sau al dvs.?
***** Esti inchis intr-o camera cu un manelist, un tigru si ocobra.
Ai o pusca in care ti-au mai ramas 2 gloante, ce faci?
Il impusti pe manelist. De doua ori.
***** Ps. Multumesc Claudia Musoaie!
Dragii mei, v-au placut bancurile trimise de prietena mea?
Oricare sunteti bineveniti daca imi trimiteti selectiile voastre, pentru distractia noastra a tuturor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog