Dictionarul Femeilor

da=nu;
nu=da;
poate=nu;
imi pare rau=iti va parea rau!;
ne-ar trebui= eu vreau;
fa cum vrei!= o sa platesti cu varf si indesat!;
hotaraste tu!= hotararea cea buna ti-am spus-o deja!;
trebuie sa vorbim= iar trebuie sa te critic;
bineinteles, fa cum vrei= nu vreau sub nici o forma sa faci asta!;
nu sunt suparata= bineinteles ca sunt suparata, boule!;
ai un aer atat de barbatesc...= ar fi cazul sa te barbieresti;
cum de te porti asa frumos astazi?= asadar vrei sa facem sex astazi? ;
as vrea perdele noi= as vrea perdele, covoare, mobila si tapete noi;
ma iubesti?= am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii, sa-ti spun ce mi-a placut?
cat de tare ma iubesti?= am facut ceva ce sigur nu-ti place;
nu-i nimic= tampitule
Ps. Multumesc Simona

Comentarii

Postări populare de pe acest blog