Alexandra are nevoie de ajutor -Urgent - Putem salva o viata - Apel Umanitar

Dragii mei in urma cu mai putin de 12 zile,mai precis pe 13.03.2009 am postat un anunt cu titlul "URGENT - PUTEM SALVA O VIATA - APEL UMANITAR", am primit noutati in legatura cu acest caz.
Si pentru a nu trunchia acest email il postez chiar in varianta in care l-am primit,drept pentru care, revin si eu cu rugamintea de a da o mana de ajutor acestei tinere frumoase.
( Daca doriti sa recititi postarea precedenta o gasiti in etichete la "Stiai ca?"
Am incredere in voi si sper ca veti da o mana de ajutor.
Ps. daca vreti sa lasati cateva cuvinte, urari sau impresiile voastre sa comentati puteti sa o faceti pe aceasta pagina.
Multumesc pentru intelegere in numele Alexandrei,al familiei si al prietenilor ei chiar daca eu personal nu o cunosc,acest caz m-a impresionat si trebuie sa fim oameni de omenie.
Iata email-ul : Buna ziua,
Ce mai faceti?
In ceea ce o priveste pe Alexandra, a fost operata saptamana trecuta si acum se asteapta rezultatul analizei tumorii.
Alexandra este paralizata pe partea stanga si a facut si complicatii la piciorul paralizat.
Se pare insa ca are moralul ceva mai ridicat, sunt unele sanse!!
O problema raman insa, in continuare, banii!!
Se fac in continuare demersuri de strangere de fonduri deoarece deja costul operatiei plus transportul a ajuns la 30.000 euro, iar o sedinta de terapie este in jur de 3000 euro.
Studentii, colegii Alexandrei fac tot posibilul pentru a o ajuta sa-si continuie tratamentul si apeleaza la toti oamenii de suflet pentru ajutor.
Vineri 20 Martie, au cantat in beneficiul Alexandrei Vama Veche, Chilian si inca o formatie, n-am retinut numele.
Si eu, in continuare, trimit e-mail-uri la cunostinte si prieteni,deoarece acest copil trebuie ajutat in continuare sa-si revina atat cat se poate.
Inca o data va multumesc pentru ajutor!
O zi buna!
Simona Mihai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog