Bancul zilei!

Congres pare'se al femeilor emancipate.....o americanca o frantuzoaica si o romanca.
Americanca: -Intr-o dimineatza m-am dus la john si i-am zis ca eu nu mai fac cumparaturi,sa faca el.
Prima zi n-am vazut nimic,a doua zi nimic,a treia zi il vad pe john cu plasa de cumparaturi in mana...
Frantuzoaica: -Pai intr-o zi ma duc eu la jean si i-am zis m-am saturat, sa spele el rufele....
Prima zi n-am vazut nimic,a doua zi nimic,a treia zi il vad pe jean cum sorta albe la albe si colorate la colorate...
Romanca:
-Pai ma duc eu intr-o zi acasa la Gheorghe, dau cu pumnu in masa si ii zic ca gata eu m-am saturat sa fac curatenie in casa....
Prima zi n-am vazut nimic,a doua zi n-am vazut nimic,a treia zi parca am inceput sa vad ceva cu ochiul stang...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog