URGENT - PUTEM SALVA O VIATA - APEL UMANITAR

Prieteni, asa cum v-am obisnuit, sa va trimit diverse atentionari revin si de data aceasta cu un text si foto la un email pe care l-am primit in cursul zilei. Daca aveti posibilitatea sa trimiteti aceasta postare si oamenilor cu suflet si cu bani am putea sa o salvam pe Alexandra. Credeti-ma ca nu o cunosc dar este un suflet tanar care merita sa traiasca. Asadar, in speranta ca INITIATIVA mea nu va fi degeaba va voi transmite textul email-ului.
Buna ziua, d-na Sorina
Va multumesc pt atentionare.
Deasemeni vreau sa va rog sa trimiteti si d-stra acest email mai departe, este vorba de ceva f grav, o colega de facultate de-a fiicei mele are nevoie urgenta de ajutor.
Va multumesc,
Simona Mihai
20 de ani are Alexandra.20 de mii de euro îi sunt necesari pentru a trăi.
Alexandra Daniela Aron este studentă în anul II la secţia Polonă-Engleză - Universitatea din Bucureşti şi din 20 ianuarie 2009 suferă cumplit pe un pat de spital.
Alexandra are tumoră cerebrală malignă - Glioblastom Multiforme, cea mai agresivă formă de tumoră malignă. A fost operată deja de 3 ori la Spitalul Universitar Bucureşti însă boala evoluează rapid.
Şansa de viaţă a Alexandrei înseamnă 20.000 de euro, pentru tratament la o clinică din Turcia, la Anadolu John Hopkins. Urgent.
Dacă puteţi şi doriţi să ajutaţi:
Millennium Bank - Filiala Crangaşi
RON: RO 90 MILB 0000 0000 00 64 51 97
EURO: RO 35 MILB 0000 0000 00 64 52 17
USD: RO 76 MILB 0000 0000 00 64 52 55
Cod SWIFT: MILBROBU
Aron Alexandra
Tel. 0722.588.700 - mama Alexandrei
Tel. 0726.00.62.62 -Anca Nedu, colega Alexandrei
Fişa medicală a Alexandrei:
23.01.2009 - ablatia subtotala a unei formatiuni tumorale infiltrative mtr.craniene dispusa temporo-parietal drepta ce ajungea pana aproape de nucleii bazali. Evolutie postoperatorie - initial favorabila (circa 1 sptamana), fara deficite neurologice, fara acuze, ulterior pacienta acuza cefalee progresiva in intensitate, prezinta varsaturi.
13.02.2009 - agravare - CT cerebral deplasarea liniei mediane cu circa 1 cm, iar la administrarea substantei de contrast-nodul tumoral de circa 3 cm diametru in patul fostei tumori.
20.02.2009 - se reintervine chirurgical si se ableaza tumora temporo-parietala dreapta, recidivata. Evolutie postoperatorie: initial favorabila, fara deficite neurologice, fara acuze, dar la circa 3-4 zile postoperator instaleaza deficit motor brahial stg., care se accentueaza progresiv, iar la circa 5 zile post operator instaleaza si deficit motor crural stg, RJVIN cerebral de urgenta (26.02.2009): nodul tumoral de circa 4 cm in patul tumorii, incojurat de edem.
26.02.2009: se reintervine chirurgical si se ableaza tumora cerebrala temporo-parietala dreapta, recidivata.
Universitatea din București sprijină inițiativa umanitară a colegilor studentei Alexandra Aron, care au inițiat ampla acțiune de ajutorare materială sugestiv intitulată “Arătaţi că vă pasă!”
Aşa cum se menţionează în apelul adresat tuturor celor care pot şi doresc să ofere sprijin şi ajutor în situaţia grea prin care trece colega lor diagnosticată cu tumoră cerebrală canceroasă, costurile intervenţiei chirurgicale ce poate fi efectuată la o clinică din străinătate se cifrează la 20.000 euro.
Conducerea Universităţii din Bucureşti s-a oferit să acorde studentei sale, care urmează cursurile Facultăţii de Limbi Străine, un ajutor material în valoare de 5.000 lei.
Pe lîngă sprijinul ce ar putea fi oferit de alte instituţii sau persoane fizice, adresăm Ministerului Sănătăţii şi Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Inovării apelul călduros de a găsi modalităţi concrete de sprijinire a acestei tinere de 20 de ani pentru a se putea vindeca.
Steluţele de mare
Written by isabellelorelai
03/07/2009 at 19:00
Posted in Romania, STELUTELE DE MARE, STOP CANCER, ajutor, ajutor umanitar, atitudini, boala, caracter, caritate, mecena, omenie, opinii, parere, sanatate, saracie, scrisori, societate civila, solidaritate, speranta, tristeti, viata
Tagged with Alexandra Aron, Anadolu Saglik Merkezi Iletisim Bilgileri, Cancer, Donatii, STELUTELE DE MARE, STOP CANCER, Tumori si leziuni tratate de Ciberknife
« Salvaţi Steluţele de mare. Teledon pentru un pas: Luana Voicu
Să fiţi iubite »
7 Responses to 'Steluţele de mare. Alexandra Aron, 20/20' Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'Steluţele de mare. Alexandra Aron, 20/20'.
Alexandra,suntem alaturi de tine cu totii,stim ca vei invinge si te vei bucura de viata asa cum o faceai cand erai eleva mea.eu nu accept niciun refuz din partea ta -cum nu acceptam decat raspunsurile tale bune.orice durere are leac-spunea Rebreanu,greutatea este doar sa-l dibuiesti..tu vei dibui cu ajutorul celorlalti si incercarea aceasta te va face mai puternica.Iti urez sanatate si mult curaj!
ion marioara
7 Mar 09 at 22:05
Isabelle… eu am fost azi (7 martie) sa o vad si nu am putut la inceput sa scot nicio vorba din gura. Mama ei vorbea si eu ma uitam… lung… socat si zbuciumat, fix in ochii caprui ai Alexandrei care ma tintuisera. Stia ca m-am operat la Hanovra. Cand mama ei i-a spus: Uite mama ca si el a avut ce ai avut tu si acum este bine, Alexandra a spus: Da, dar el cate operatii a facut, ca eu am facut trei?
Am mintit-o spunandu-i ca nu am facut trei dar am facut doua si ca am avut exact aceeasi problema.
Din pacate Alexandra nu are aceeasi problema. Are un pietroi de gat care sunt cele 3 operatii facute la Municipal. Are un edem cerebral si un rest tumoral. Are partea stanga a corpului paralizata. Are capul ras. Are doua craniotomii facute parca cu satarul. Are de luptat cu o boala crunta care da o speranta de viata extrem de mica daca nu este tratata RAPID si PROFESIONIST.
Conditiile de la Municipal sunt mult mai OK decat la Bagdasar si la ce m-as fi asteptat eu … insa mie mi-a venit sa urlu de suparare. De ce eu am ajuns la Hanovra si acesti oameni au ajuns la Municipal? De ce eu am avut aceasta sansa si am stat 10 zile in terapie intensiva ca sa mi se echilibreze circulatia lichidului encefalorahidian si fata asta a stat doar 3 ore in reanimare (nici macar in terapie intensiva).
De ce ma vad atat de neputincios atunci cand aflu de un caz de cancer cerebral? Imi vine sa cad in genunchi si sa-i multumesc in fiecare zi Domnului ca am avut doar o tumora benigna care a fost extirpata toata si pana in prezent nu a recidivat.
De ce ochii Alexandrei erau atat de tristi si neajutorati, atat de umiliti si de incercati???
De ce Doamne de ce????
Singurul lucru care imi da speranta este ca alt pacient cu Glioblastom Multiforme, care a ajuns la Hanovra si pe care l-am convins cu chiu cu vai sa se opereze acolo, are deja un an in plus trait alaturi de familia lui (un an de la operatie), semnele sunt imbucuratoare, si pacientul se intoarce deja la munca.
Nu stiu ce sa mai scriu, insa vazand-o astazi astfel pe aceasta fata frumoasa, care imi multumea la fiecare compliment stupid pe care i-l faceam, mi-am dat seama ca numai solidaritatea m-a facut si pe mine sa trec peste acest hop si ca poate aceata solidaritate o va salva si pe ea.
dasanti
8 Mar 09 at 03:04
Dane, iar îţi pui întrebări la care ştii că nu există răspuns… Vom trăi şi vom vedea. Până atunci însă să vedem mai bine ce putem face, important este să strângem banii. Sugestii? Ne-ar trebui 4 bănci care să sponsorizeze cu câte 5.000 de euro, iar ce strângem noi să fie pentru drum şi alte necesităţi.
isabellelorelai
8 Mar 09 at 11:04
“What happens is not as important as how you react to what happens.” Thaddeus Golas
Fii calma si increzatoare! Iti doresc multa sanatate din tot sufletul!
Maria V.
9 Mar 09 at 23:17
[...] în presă, în Evenimentul zilei şi Libertatea, precum şi într’o sumedenie de bloguri (aici, de exemplu, puteţi vedea întreaga fişă medicală a Alexandrei). [...] Speranţa este ca un vis cu ochii deschişi « The future’s bright. The future’s Lene. Barbie
10 Mar 09 at 03:06
Daca aveti nevoie de 4 banci, trimite-ti pe adresa de contact a bancilor datele cazului si intrebati-i daca vor sa va sponsorizeze (daca nu ati facut asta deja), mai ales ca a primit o mediatizare destul de buna si companiile vor aprecia asta ca o posibilitate de promovare a lor. Trimiteti si la alte firme, Petrom, Rompetrol, oricare va iese in minte. Daca le expuneti bine cazul poate vor dori sa ajute…Succes!
Razvan
11 Mar 09 at 08:53
Razvan, doar familia Alexandrei poate face asta, parintii trebuie sa intocmeasca cererile catre banci in care sa se regaseasca adresa domiciliului, CI etc plus documente medicale doveditoare, ei trebuie sa semneze cererile. Ii spuneam lui Dan asta pentru ca el tine legatura cu familia Alexandrei. In rest mailuri catre firme, fundatii etc s-au trimis, din belsug.
isabellelorelai
11 Mar 09 at 09:41

Comentarii

Postări populare de pe acest blog