Acum stiu de ce………!

Salut!
Va rog, dati-mi o mana de ajutor ca deja nu mai pot. SUNT ASA DE OBOSIT……….
Tot timpul ma intreb de ce sunt asa de obosit……..
M-am gandit la mai multe variante:
Am crezut ca este contaminarea din atmosfera.
Apoi m-am gandit ca este stress-ul………
Am ajuns sa ma gandesc si la proasta alimentatie…….
Asa ca am trecut in revista toate motivele posibile……..
M-am gandit inclusive la lipsa de vitamine……..
Apoi, m-am gandit sa fac un studiu.
Si am gasit adevaratul raspuns…….
ACUM STIU DE CE SUNT ATAT DE OBOSIT……..
Populatia acestei tari are 23 de milioane de locuitori. 9 milioane sunt pensionari. Asa ca ramanem 14 milioane, care trebuie sa muncim.
Sunt 6 milioane de studenti.
Ramanem 8 milioane, care trebuie sa muncim.
Dintre acestia, 3 milioane lucreaza in Guvern.
Ramanem 5 milioane, care trebuie sa muncim.
3 milioane lucreaza in Politie, Jandarmerie, Marina, etc.
Asa ca ramenem 2 milioane, care trebuie sa muncim.
Restul de un million din total sunt persoane care lucreaza in strainatate.
Ramanem un million care trebuie sa muncim.
Sunt 388.000 de persoane in spitale.
Ramanem 612.000 ca sa muncim.
Sunt 283.000 de persoane pensionate pe motive medicale.
Ramanem 329.000 de persoane care sa muncim.
Sunt 200.000 de persoane in puscarie.
Ramanem 129.000 ca sa muncim.
Sunt 78.998 de persoane care cersesc.
Ramanem 50.002 buni de munca.
Dupa ultimul sondaj sunt 50.000 de persoane plecate in vacanta.
In urma acestor calcule rezulta ca mai suntem doua persoane care facem toata treaba:
TU si EU.
………..si, culmea, tu stai in fata PC-ului, pierzand timpul!
DE ACEASTA SUNT ATAT DE OBOSIT!
Asa ca…….., treci la treaba, gata cu… gluma!
O zi minunata!
Ps. Aceasta statistica am primit-o pe mail.

Postări populare de pe acest blog